Dzisiaj jest: 24 Wrzesień 2017    |   

Aktualności

Proponowane kursy

operator_koparko_ladowarki

kasjer walutowo złotowy

agent celny

profesjonalna sekretarka

kasy fiskalne

obsługa komputera

księgowość od A do Z

Odwiedziny:

Odsłon : 391277

www.epodlasie.com.pl

Telemarketing

Czas trwania/ilość godzin: 6 godz. (1 dzień)

Cel szkolenia:

- nauczenie słuchaczy technik i sposobów pozyskiwania klientów oraz utrzymanie długotrwałych relacji,

- nabycie umiejętności szybkiego rozpoznawania i reagowania na różne typy klientów,

- profesjonalne prowadzenie rozmów telefonicznych (wychodzących i przychodzących)

Program nauczania:
I.     Narzędzia w pracy Telemarketera
II.    Zbieranie informacji o klientach
III.   Rozpoznawanie potrzeb klientów
IV.   Typy klientów
V.    Radzenie z "trudnymi" klientami
VI.   Metody zadawania pytań klientom
VII.  Nauka odpowiadania na zapytania klientów
VIII. Radzenie z własnymi emocjami w rozmowie z klientem
IX.   Techniki skutecznej komunikacji
X.    Techniki prezentowania oferty różnorodnych produktów
XI.   Przykłady bezpośredniej i telefonicznej rozmowy z klientami

Szkolenie skierowane jest do osób pozyskujących klientów przez telefon oraz do wszystkich, którzy chcą nabyć umiejętności profesjonalnego pozyskiwania klientów.

W ramach każdego szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy. Przy zgłoszeniach pełnej grupy udzielamy zniżek. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w Państwa siedzibie lub wybranym miejscu konferencyjnym, z uzgodnieniem dogodnego terminu szkolenia.

Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu wg. wzoru MEN.