Dzisiaj jest: 20 Listopad 2017    |   

Aktualnoci

Proponowane kursy

operator_koparko_ladowarki

kasjer walutowo zotowy

agent celny

profesjonalna sekretarka

kasy fiskalne

obsuga komputera

ksigowo od A do Z

Odwiedziny:

Odsłon : 396587

www.epodlasie.com.pl

Telemarketing

Czas trwania/ilo godzin: 6 godz. (1 dzie)

Cel szkolenia:

- nauczenie suchaczy technik i sposobw pozyskiwania klientw oraz utrzymanie dugotrwaych relacji,

- nabycie umiejtnoci szybkiego rozpoznawania i reagowania na rne typy klientw,

- profesjonalne prowadzenie rozmw telefonicznych (wychodzcych i przychodzcych)

Program nauczania:
I. Narzdzia w pracy Telemarketera
II. Zbieranie informacji o klientach
III. Rozpoznawanie potrzeb klientw
IV. Typy klientw
V. Radzenie z "trudnymi" klientami
VI. Metody zadawania pyta klientom
VII. Nauka odpowiadania na zapytania klientw
VIII. Radzenie z wasnymi emocjami w rozmowie z klientem
IX. Techniki skutecznej komunikacji
X. Techniki prezentowania oferty rnorodnych produktw
XI. Przykady bezporedniej i telefonicznej rozmowy z klientami

Szkolenie skierowane jest do osb pozyskujcych klientw przez telefon oraz do wszystkich, ktrzy chc naby umiejtnoci profesjonalnego pozyskiwania klientw.

W ramach kadego szkolenia zapewniamy materiay szkoleniowe oraz serwis kawowy. Przy zgoszeniach penej grupy udzielamy zniek. Istnieje moliwo przeprowadzenia szkolenia w Pastwa siedzibie lub wybranym miejscu konferencyjnym, z uzgodnieniem dogodnego terminu szkolenia.

Kurs koczy si egzaminem wewntrznym oraz wydaniem zawiadczenia ukoczenia kursu wg. wzoru MEN.