Dzisiaj jest: 27 Lipiec 2017    |   

Aktualności

Proponowane kursy

operator_koparko_ladowarki

kasjer walutowo złotowy

agent celny

profesjonalna sekretarka

kasy fiskalne

obsługa komputera

księgowość od A do Z

Odwiedziny:

Odsłon : 383856

www.epodlasie.com.pl

Profesjonalna obsługa klienta

Czas trwania/ilość godzin: 8 godz..

Tryb szkolenia: zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń.

Cel szkolenia:
-    udoskonalenie codziennej pracy opierającej się na kontaktach z ludźmi, podczas rozmów telefonicznych, wizyt bezpośrednich oraz drogą elektroniczną;
-    kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji firmy;
-    kulturalne i profesjonalne prowadzenie rozmów telefonicznych;
-    używanie odpowiednich zwrotów w rozmowie z klientem;
-    reagowanie asertywne na trudne sytuacje;
-    zrozumienie podstawowej roli i obowiązków w codziennej pracy;
-    nastawienie na nienaganne zachowanie, wygląd oraz i nastawienie psychiczne.

Program nauczania:
I.     Profesjonalna obsługa klienta: strategie pracy z klientem
II.    Etapy obsługi klienta
III.   Typologia klienta
IV.   Asertywność – radzenie sobie w trudnych sytuacjach

W ramach każdego szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz serwis kawowy. Przy zgłoszeniach pełnej grupy udzielamy zniżek. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w Państwa siedzibie lub wybranym miejscu konferencyjnym, z uzgodnieniem dogodnego terminu szkolenia.

Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu wg. wzoru MEN.