Dzisiaj jest: 20 Listopad 2017    |   

Aktualnoci

Proponowane kursy

operator_koparko_ladowarki

kasjer walutowo zotowy

agent celny

profesjonalna sekretarka

kasy fiskalne

obsuga komputera

ksigowo od A do Z

Odwiedziny:

Odsłon : 396584

www.epodlasie.com.pl

Czas trwania/ilo godzin: 8 godz..

Tryb szkolenia: zajcia prowadzone s w formie wykadw, wicze.

Cel szkolenia:
- udoskonalenie codziennej pracy opierajcej si na kontaktach z ludmi, podczas rozmw telefonicznych, wizyt bezporednich oraz drog elektroniczn;
- kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji firmy;
- kulturalne i profesjonalne prowadzenie rozmw telefonicznych;
- uywanie odpowiednich zwrotw w rozmowie z klientem;
- reagowanie asertywne na trudne sytuacje;
- zrozumienie podstawowej roli i obowizkw w codziennej pracy;
- nastawienie na nienaganne zachowanie, wygld oraz i nastawienie psychiczne.

Program nauczania:
I. Profesjonalna obsuga klienta: strategie pracy z klientem
II. Etapy obsugi klienta
III. Typologia klienta
IV. Asertywno ? radzenie sobie w trudnych sytuacjach

W ramach kadego szkolenia zapewniamy materiay szkoleniowe oraz serwis kawowy. Przy zgoszeniach penej grupy udzielamy zniek. Istnieje moliwo przeprowadzenia szkolenia w Pastwa siedzibie lub wybranym miejscu konferencyjnym, z uzgodnieniem dogodnego terminu szkolenia.

Kurs koczy si egzaminem wewntrznym oraz wydaniem zawiadczenia ukoczenia kursu wg. wzoru MEN.